Briefing.
Het moet modern ogen, met een klassieke uitstraling. Creatief zijn, maar niet shocking. We zoeken naar eigentijds beeld met een stevige link naar de historie. Iets heel anders, dat echter duidelijk refereert aan het bestaande. Het moet op een wilde, volledig losgeslagen manier behoudend zijn. Kortom, we zoeken een nieuw logo voor Chez Roger & Françoise. Waarbij we het van belang achten dat het te ontwikkelen merkbeeld de vertrouwde, gewaardeerde normen en waarden van ons stamcafé gestand doet en tevens laat zien dat we niet blind zijn voor de actuele zich in razend tempo voltrekkende veranderingen in de huidige maatschappij van tegenwoordig.
Voor de goede orde: vanwege de uitstekende reputatie van onze uitspanning in de gemeente Tirée-la-Chasse en de verre omgeving willen we de naam Chez Roger & Françoise behouden. Het gaat dus om een diepgravende maar toch vooral cosmetische operatie waarmee we een nieuw publiek willen aanspreken zonder de huidige cliëntèle van ons te vervreemden.
De ontwikkeling van het nieuwe logo wordt aanbesteed op basis van het No Cure No Pay-principe. De bedenker van het uiteindelijk gekozen ontwerp mag naar keuze aanspraak maken op een vaste plek aan de toog, dan wel eeuwige roem in de vorm van een speciale vermelding als creatief wonderkind in ons Stamgastenboek (bij bestaande stamgasten toe te voegen).
Ideeën en ontwerpen kunnen ingediend worden bij gregor[slingertje]en-france.nl. Of link in een reactie direct naar je plaatje (zie Tekstopmaak help bij reactiekader).