Reclame in email zeer populair


Je kunt het woord bijna niet meer goed lezen, maar ooit was het toch dé standaard voor buitenreclame: email. Dankzij John:P hebben we nu een ingang in de wondre wereld van de geëmailleerde reclameborden. Prachtig werk, dat inmiddels veel geld waard kan zijn. Er schijnen nog steeds vondsten te worden gedaan op het Franse platteland. Bij boeren die hele kippehokken hebben bekleed met reclame-uitingen die bij elkaar meer waard zijn dan het woonhuis van diezelfde boer. Hier in het dorp is laatst een café verkocht en ontruimd. Hadden ze een groot vuur in de tuin gemaakt en daar álles opgeflikkerd. Inclusief al het oude reclamemateriaal, de toonbank en de labrisering. Prijzig fikkie.
Probeer de vele pop-ups op de site te negeren. En als je er niet meer tegen kan, control-klik (of rechtsklik) je dan uit het frame via de link-pagina. Daar zijn nog veel meer goodies te vinden.

2 reacties op “Reclame in email zeer populair

  1. Dat van dat verkeerd lezen kan ik beamen. Ik hoor soms dingen ook helemaal verkeerd. Zal wel beroepsdeformatie zijn. Zo is er een reclame van haarverf die begint met: “….ook zo genoeg van agressieve kleuringen?”
    Ik versta ALTIJD agressieve kleurlingen ;-(

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *