
Klik logo voor smoelenboek.
Het is volop komkommertijd.
Iedereen is weg, of onderweg, of op de terugweg…..Hoe dan ook: elke dag een nieuw café lijkt op dit moment overdreven. Dus we zien het even aan. Mocht het de spuigaten uitlopen…..dan kan er nog altijd worden ingegrepen….
Overigens: link-tips blijven welkom.
Update: vandaag een komkommer gescoord bij mijn doodgewaande komkommerplant!!!














