Er is veel meer…

Toen Remke het had over aardappels poten kreeg ik direct het idee voor een nieuw logje. Zoals jullie misschien wel weten (of niet) is de aardappel in Frankrijk een
groente. Wij zien dat misschien niet zo. Ik ben zelf niet een enorme afnemer van aardappels, tenminste niet in de zin van groente-vleesje-aardappelsmetjus. Maar een lekkere
gratin…
Enfin, ik heb enkele sites gerooid:
les beaux jardins: uitgebreide, verzorgde site.
Ook een bezoekje waard:
le jardin au naturel. Hier kom je bijvoorbeeld, de truffelaardappel ( vitelotte noir) tegen, die inmiddels ook in Nederland is te verkrijgen (heet alleen maar zo vanwege kleur en vorm)
En natuurlijk
aardappelrecepten
Deze laatste site is overigens een aanrader van de bovenste plank. De afdeling quiches doet me watertanden…. (zo kom ik van mijn overschot aan eieren af!!)
Smakelijk!